laughing out loud

guffaw är engelska ordet för gapskratt. det viste inte jag!

haha djupt inlägg igår. det blir alltid lika lyckat när jag försöker mig på något med känslor, haha!

idag har jag jobbat, varit på körskolan med tilda o nu? är det meningen att jag ska ta mig ut på en promenad. vädret är ju si och sådär, drar jag ut är jag 100% säker på att det börjar spöregna. drar jag inte ut lär det vara uppehåll.
men å andra sidan är tilda o dem där borta o tränar redan nu o inte har det börjat regna på dem än? fast nu är det i och för sig mig vi pratar.
det börjar nog regna.
eller är det bara en ursäkt för att slippa träna. fast skulle ju kunna träna lite styrka här hemma istället.

haha, låter som jag är träningsfreak. vilket stämmer. eller inte, jag är nog motsatsen men man kan ju alltid låtsas för att låta hälsosam.
förutom att jag åt en bulle idag, en pizzabit, en eller två kakor?
en promenad skulle nog vara på sin plats.! guffaw, vem försöker jag lura?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0