klia på magen!

har någon plupp som kliar på magen, klia klia! rött nu.. hoppas ni antecknar, i bet you do!

på tal om plupp, har haft en finne i örat. men som den finnklämmar-mästare jag är, så är den inte längre i bruk så att säga. men nu är det ett sår som gör ont. pain, pure pain min vänner, pure pain.

var på körskolan idag. det gick käpprakt åt helvete. det har rullat på ut av bara fan innan men idag, det tog precis stop!.
inte ens ett rödljus eller väjningsplikt. ha-ha...
o nu pratar vi om teorin förståss. klarade f (fordon) fasen, gallant som den mekaniker jag är! (alla hade varnat mig för den men what?) nu ska jag ta mig igenom repetitionen o nej! bara nejnej.
visserligen försökte jag inte så många gånger but enough is enough. nästa gång, ja då jääävlar! it's going down, biig time!
gaah jag blir så arg när jag inte kan, riktigt frustrerad blir jag!

och imorgon ska jag köra, till/i vimmerby. jag är dålig på att köra på landsväg. kör alltid för fort o då blir mats arg. det går minsann inte att skämta bort.
alla har behov liksom, mitt är spänning. vilket gör mig till en omogen förare, en äventyrare som det står i boken. jag kommer aldrig få det där körkortet förns jag blir mogen. o när kommer de hända?! like never.

ja juste, har jag sagt att mitt körkortsplugg är en stor del av mitt liv just nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0