irriterade till 34567890

hahahha, jag blir så irriterad på mig själv.
och såhär är det jämt!

när man går på toaletten osså tar man slut på rullen, det finns inget mer papper på toaletten men som tur är, är man klar!
jag tänker alltid "hm, pallar jag gå o hämta en ny rulle? nee det får nästa, som ser att det är slut, göra."
in my ass, det är alltid jag som är den "nästa". osså sitter man där i sin ensamhet utan någon toalettpappersrulle. för man kollar ju inte innan man sätter sig o gör sina behov om det finns papper. det är ju en självklarhet. 

jag blir så frusterad på mig själv. sen tänker jag lite längre o inser att jag är mer efterbliven än vad jag först trodde. med tanke på att jag har en egen toalett som i stort sett bara jag använder så borde jag ju förstå, på en gång, att jag alltid kommer vara "nästa".
hämta den nya förbaskade toalettpappersrullen på en gång!

toalettpappersrulle, vad är det för jäkla ord föresten? säger man så? känns så långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0