har ägt vägarna idag

jag var som en kung på väg 25 idag. synd att min övningskörningskylt förstör min image bara. o mamma som skriker att jag inte ska göra si o så. jag körde alltså från halmstad idag, all the way. häftigt! min första långfärdsbilkörning.

när jag satt där i mina djupa tankar (självklart samtidigt som jag var superkoncentrerad på vägen) tänkte jag på alla dessa förkortningar folk gör. vissa förstår jag som t.ex. t.ex. . haha vitsigt! eller ifs, osv, smhi, fortf.
men förkortningar som bby, ggn, ily, omg. det går ju liksom lika fort
att skriva hela ordet?.
det borde finnas förkortning till nationalensyklopedin. just saying.

när jag kom hem från halmstad så drog jag direkt till vimmerby med mitt crue. vi skulle köpa viktiga stuff inför resan. på öb! det slutade med att vi var där mycket längre än tänkt från början o mamma, MAMMA, ringde o frågade vart vi höll hus. ska tillägga att hon aldrig ringer o frågar/oroar sig för vad jag har för mig! när hon ringer, ja då har man varit borta länge ;)
ja och för att ni inte ska tro att vi är första klass öbfans så ska jag säga att vi inte spenderade hela kvällen på öb!


känns som det här blev ett ganska b:igt inlägg faktiskt.

Kommentarer
Postat av: M

sv; hahah ja fantastiskt michaela! :o ;) har fruktat klipptiden i veckor nu. fast nu är ruffset borta (a) btw, förväntar sig alla bilder. Känner pressen på och se bra ut eller? JA. haha ;) dör.

2010-08-12 @ 23:42:12
URL: http://nilsoni.blogg.se/
Postat av: anna

haha, jag tyckte det stod fortkörningar först. blev aningen förrvirrad när du plötsligt snackad om förkortningar. fick mig en tankeställare där innan jag läste igen. haha ;)

2010-08-13 @ 00:26:21
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: Tova

Har inte nationalensyklopedin förkortningen N E , eller är det bara jag som har missuppfattat det?! Haha.

2010-08-13 @ 11:51:49
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0