good day today

förutom att vi redan fått ett prov bestämt. v.37 om ni intresserar er. kuljul! det ska ju kännas att vi är tillbaka!
en till nackdel är att jag har ett bajsschema, till skillnad från resten av mina medklassisar. varför kan inte jag ha förmåga att välja rätt kurser så jag också får massa sovmornar o korta dagar, va va va? klart jag ska jobba häcken av mig, man ska ju gå den hårda vägen har jag hört -.-

jag har varit o kollat på fotboll ikväll, med liren! jag bringar nog otur för självklart förlorade RIK, det laget jag hejar på förlorar jämt..

jag börjar vid 13.20 imorgon, meningslöst.
åker även till västerås imorgon, till farbror, min gulligullifarbror. ska bli skönt att krama han lite! han kan behöva lite kärlek från brorsdottern hans.
vem gör inte :))

nu ska jag kolla på paradise hotel, det känns som det är dags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0