going crazy

hiho, ännu fler bilder! känner inte att jag hittar den där ballansen mellan blandning av bild o text.. allt handlar om ballans i livet...
 workin on it so to speak! 



jag o mitt umgänge begav oss ju till kalmar o rix fm i torsdags! helhäftigt. nej inte riktigt, men det var siiickt mycket folk. och finns inget bättre än att kolla på dem! vi hade förstås vip platser, på en uteservering precis intill folkmassorna! lyckat! platsen ovan var på zorbas. the best restaurant in the whole world.





you sexy thing!



vi hade lite uppvärmning för vår road trip (då mojf dissade oss). jag har för övrigt listat ut vart vår tredje stop ska bli, som skulle blivit en överraskning. men kan ju inte roför att jag är vass på att gissa! (eller höra när tilda försäger sig. ) helsingborg it is va va va :D



emmy blev trött i ögat. eller på mig?



det spårade ur.. som vanligt!



tankning! dock är jag lite orolig för hur det ska gå när tilda ska köra i göteborg. då vi hade nästan tre nära dödenupplevelser bara ut från kalmar centrum. jaja den som lever får se ;)

yeahyeah, dags att gå. tror jag ska ta lite flöt från mitt flötiga hår o bre lite på mackan! sen ska pappa lära mig parkera ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0