?

åhåååå vad heter det nu igen när man tänker tillbaka o blir ??? what the fuck, jag har tappat det ordet. jag får skylla på senaste fyllan.

hur som haver, det åkte precis förbi en moped här. det får mig direkt att tänka tillbaka då man var 15. jag var galet kär i den där oskar o han hade ju självklart värstingmopeden. på den spenderade man ju några åk dåva, helhäftig var jag ju!
en gång åkte vi sent en natt ut till lillesjö för att? kolla på vattnet. det var helt svart o tyst, bara vi. superläskigt var det men oskar var ju där,
vad behövde jag oroa mig för liksom.
sen från ingenstans kommer det en värstingfis. HAHAH glömmer det aldrig :D
 från oskar då självfallet.

nostalgi heter det ja, nu kom jag på det ;)

Kommentarer
Postat av: Tova

Sv: Haha! Inte lätt att hålla koll på alla förkortningar nu för tiden ;). Känns som att det finns något för allt...

2010-08-13 @ 13:08:47
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0