en michaela håller alltid sina löften

bilder! ...från de två senaste helgerna.



jag o halva hultsfred kommun hade en biljett av den här typen förra helgen!



lasse tror jag han heter? skön snubbe det måste jag medge!



maxad tjej!



e -gå in på min facebook! m-nej. e-GÖÖÖR DET!!!!!!!!!!!!!



inte för att vara sån, men kolla emmys leende! i övrigt är dem ganska lika o söta på två :D



elin & bertil! elin o elin för er som är efterblivna ;)



det här hittade jag på min vivaz efter bror lekt med den. måttligt avundsjuk var han vill jag tillägga ;)



rosa o blond, innan vrums marknaden.



jag o liren :) det är något med våra tungor tror jag? slicka lite?



vad ska man säga? beskriver min vrums marknads kväll bra.
dimmig o rolig!
övriga fyllebilder (som jag förmodar är mest intressant finns på facebook, flitigast med bilder är elin johansson, elin bertilsson, emmy haag, ellinor svensson och blablaa you'll find)



orgie?
 bilden är från idag, mästerfotograf m.brock som jag kallar mig på banken..
bara för att jag är ballast i stan..





Kommentarer
Postat av: elly

varför är jag inte så förvånad att du lyckas spana in getingar precis när de är i mitten av deras njutning ;)

2010-08-05 @ 01:41:11
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0