bildbomb har jag hört det kallas

på begäran ska jag nu lägga ut bilder från den kända roadtripen. text med. det är viktigast ;)



05.00 begav vi oss iväg mot Göteborg. trött tjej! farlig tjej! är mössan nere ska man passa sig!



 
 är brillorna på o ett leende på läpparna ska man fram med kameran!
här på båten över till hönö. vi skulle egentligen till saltholmen, men tomtom, vår gps hade andra planer för oss!



vi hittade några klippor att lägga oss på! fika hade vi med oss o mös, bara mös!



haha, ja. internt! men riktigt jävla härligt var det, havet är ett återkommande tema genom vår resa. ni ska få se!
efter vår trip ut med havet, lite "shopping", mat hos helene, så begav vi oss mot liseberg. jag som hade tänkt supa mig redlös där blev djupt besviken när det 20 års gräns. det räcker aldrig ;)



som den nyblivna körkortstagare jag är så måste jag ju medge att jag satt mest framför ratten. lite häftig jag är!
här påväg mot halmstad. första stopp, varberg! för en glass?
efter det falkenberg sen tröttnade vi på halvet o körde motorväg. tacka vet jag motorväg <3 men där imellan tog oss ett stop för lite vind i håret o njut av livet.



havet ännu en gång!



dem kallar mig blåst. bokstavligen.



för övrigt fick jag komplimanger för mina rey bans. klassiska pilot med glas. tydligen ganska svårt att få tag på i dessa dagar. funderar på att sälja dem o köpa ett par fake. tjäna en hacka liksom! eller, neee va.

             

sen fick vi nog. mot, hm halmstad står på tur jah. för ännu mer hav! 



tylösand!

 

vila! emmy trivs bäst på mitt könsorgan!



njutarN.



kung av sand!



nog om hav, sand o allt vad det heter. tror det eller ej så är vi faktiskt 18 och det stavas fest. helmysigt ställe i halmstad, bull-något ;)



efter några lite av varje så begav vi oss mot harrys för en avslutande smirnoff. gott!
något att tillägga att jag knappt fick visa upp mitt leg. tråkigt :( ville ju att folk skulle säga grattis!



efter halmstad begav vi oss mot vårt sista mål. helsingborg. där imellan fastnade vi i båstad. härligt ställe! vi somnade på en brygga...
hitta var ju lite av ett problem då vår tomtom inte gjorde som vi ville. karta går ju alltid! här slår dem sina kloka huvud tillsammans. jag avstod med att dela med mig av mitt!



haha det här var roligt! möjligtvis en haltimma innan vi skulle iväg på "överraskningen" tilda skulle ge mig i helsingborg så avslöjar jenny det. Vi skulle ju på Eva Rydbergs Fredriksdalsteatern. jävlar i havet va kul. har velat sett det i hundra år, minst! innan det blev jag bjuden på middag o en kladdkaka som personalen kom ut med för jag fyllt år. glad blev jag!

under tiden vi var i helsingborg var det ju även vallåkra (?) grej, något med bilar. o självklart så kommer vi i en rusch av bara massa bilar o där åkte vi fyra tjejer i en lite bil utan någon aning vart vi skulle! kul var det :) folk skrattade åt oss. vilket också var något som återkom under vår resa!



efter det vart det utgång. på tivoli! helgrym kväll, för min del. kom hem till vandrarhemmet runt halv fem snåret.



jenny var något sliten dagen efter, eller ja hela natten egentligen. (skrattar) men vi fick iaf med oss henne över till dannmark.
 färjan över var en utmaning vill jag lova!
skulle ta kort på "jenny", men efter några kort blev jenny lite fundersam över vad jag egentligen tog på. blev lite kär (a)



sovande flickor. påväg från helsingborg, som för övrigt är bland dem bästa städer jag varit i. sjukt trevliga människor! och snygga killar, precis överallt! på tivoli kom det fram en kille med skjortan öppen, han var inte blyg över att visa sina behag. perfekt! synd bara att han förföljde oss resten av kvällen, smällar man får ta antar jag ;)



en avslutande bild av min bildbomb utan dess lika. visar vår kärlek till tomtom somo har varit ett helvete att lyssna på men även en räddande liten ängel.
ha-ha. 

summan av kardemumman -bra resa!



 





Kommentarer
Postat av: ..

Det är ju din fars "rey bans"! haha

2010-08-25 @ 17:21:53
Postat av: michaela

haha det VAR min fars, dock är dem mina nu! mohaha!

2010-08-25 @ 18:07:58
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0