bäst jag skriver jag med

nu har jag glott runt på diverse bloggar o alla har haft såå kul på gp:t.
jaha, bäst jag skriver hur jag hade det också! gp:t var skoj, sällskapet var skoj, speedwayn var sådär. festen var.. ingen fest?

som vanligt är jag efterbliven och något före i tiden (?). jag festade på banan så det stod härliga till dagen innan, men när det var dags for the big night var jag inte riktigt i mitt esse. dock tänkte vi att vi skulle in på festområdet o i alla fall kolla hur fulla folk var! självklart går jag in när vakten inte har bättre saker för sig än att fråga om leg. mina 3 dagar från att fylla 18 gjorde det hela lite för besvärligt för att försöka mer.
jag log o sa hejdå till vakten och hans oro i ögonen, över att jag skulle anfalla honom med anledningar till att släppa in mig, försvann.
så sugen på fest var jag!



men jag är nöjd ändå. av tjejen till vänster, johanna, fick jag champagne i 18 års present. o hon lämnade även en o annan cider kvar här.

jag -du ger mig bara massa alkohol du!
johanna -ja men då vet man att det kommer till nytta!
jag gillar henne!

Kommentarer
Postat av: Johanna M

Haha, ja det går ju åt :)

Gillar dig också! KRAM

2010-08-16 @ 14:40:00
Postat av: Anonym

allt bra? :)

2010-08-16 @ 14:56:24
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0