bakis

ja, jag har känt mig lite bakis idag. sådär trött, seg, blandning mellan illamående o huvudvärk. ibland båda.
fan jag har inget roligt att berätta.

jag ska jobba imorgon, det är ju kul. det är min näst sista dag! skulle egentligen haft min sista dag i fredags men blev erbjuden mer jobb inte tackar jag nej inte! 

o nu skrev jag precis ett långt avsnitt om mitt jobb o min personliga utveckling men insåg snabbt att det nog inte är så intressant. möjligtvis bara för min pappa som läser bloggen!

kan ju tala om att jag är sjuuukt trött. ändå sov jag till elva o var orolig om jag aldrig skulle somna ikväll o vara svintrött på jobbet. flumma på grund av sömnbrist. men jag lär nog somna ovaggad.

är inne på msn för dom som vill veta. hur lame är inte det? kom ihåg förr när man skrev med 11 samtidigt. nu är jag oftast offline o skriver om det är något viktigt o brådskande, inte för nöjes skull! men ändå ska man ändå logga in o kolla läget, på tal om det, bilddagboken. ska nog gå o avsluta mitt konto där. hur meningslöst? den har ändå a hole lot of minnen som man vill glömma, komma ihåg också i för sig. får suga lite på det. nu är det bara facebook som mitt cyberhjärta älskar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0